Pristatymas

1.1.   Užsakydamas prekes Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš prekių pateikimo būdų, įvardytų konkrečiame Pardavėjo parduodamos prekės pasiūlyme.

1.2.    Jei Pirkėjas užsakymo metu pasirenka prekių pristatymo į namus paslaugą:

1.2.1.    Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

1.2.2.    Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Priimant prekes būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą). Jei Pirkėjas prekių pats nepriima nors prekės yra pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pardavėjas turi teisę perduoti prekes Pirkėjo nurodytu adresu esančiam kitam asmeniui, o Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui.

1.2.3.   Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.

1.2.4  Sumani Bitė parduotuvėje pirkdami iš Lietuvos galite pasirinkti vieną iš 3 prekių pristatymui įgaliotų atstovų, Omniva, LP express, Venipak.

1.2.4  Sumani Bitė parduotuvėje pirkdami iš Latvijos galite pasirinkti vieną iš 2
prekių pristatymui įgaliotų atstovų, Omniva arba Venipak.

1.3.    Jei Pirkėjas užsakymo teikimo metu pasirenka Prekių pristatymą į Omniva, Venipak paštomatą,  arba į LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalą informaciją rasite 1.3.1 lentelėse.

 

1.3.1 Pristatymu terminai ir sąlygos Lietuva

Kompanija

Pristatymo būdas

Trukmė

Omniva

Į paštomatą

2-3 darbo dienos

Omniva

Į namus

2-3 darbo dienos

Venipak

Į paštomatą

2-3 darbo dienos

Venipak

Į namus

2-3 darbo dienos

Lp Express

Į paštomatą

2-3 darbo dienos

Lp Express

Į namus

2-3 darbo dienos

1.3.2 Pristatymu terminai ir sąlygos Latvija

Kompanija

Pristatymo būdas

Trukmė

Omniva

Į paštomatą

2-3 darbo dienos

Omniva

Į namus

2-3 darbo dienos

Venipak

Į paštomatą

2-3 darbo dienos

Itella

Į paštomatą

2-3 darbo dienos

 

1.4 Pirkėjas įsipareigoja iš paštomato atssimti siutą per pasirinktos kompanijos nustatytą atsiėmimo laiką.

1.5   Pristatymo terminai nurodyti 1.3.X lentelėse  yra preliminarūs. Pardavėjas pristato prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių užsakymo patvirtinime nurodytais terminais. Prekių pristatymo terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo terminus ir kitas sąlygas.

1.6    Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl trečiųjų asmenų, nesusijusių ir/arba nepriklausomų nuo Pardavėjo, kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

1.7    Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su kurjeriu patikrinti siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad prekė yra perduota tinkamos būklės, be pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės (-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos prekės pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista (-os) ir/ar prekė (-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti prekės perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant kurjeriui, surašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimų, kai tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų tik tuomet jei šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

1.8    Prekių atsitiktinio sugadinimo rizika pereina Pirkėjui nuo to momento, kai prekė perduota Pirkėjui.

1.9    Jei  Pirkėjas neatsiima prekių per nustatytą terminą ar jų nepavyksta įteikti Pirkėjui ir Pirkėjas buvo sumokėjęs už prekes ir jų pristatymą, atstovai susisiekia su Pirkėju dėl kito prekių pristatymo laiko ir/ar būdo. Jei Pirkėjas vis tiek neatsiima prekių arba nepavyksta jų įteikti, tokios prekės grąžinamos Pardavėjui, užsakymas anuliuojamas, o Pirkėjui grąžinami už prekes sumokėti pinigai, atskaičius banko mokesčius, taikomus Pardavėjui už atliktus banko pavedimus ir prekių pristatymo mokestį, jeigu jis buvo taikomas.

1.10 Pirkėjas savo nuožiūra negali keisti prekių pristatymo adreso kai siunta yra išvežta. Jeigu pristatymo vieta yra pakeičiama asmeniškai tariantis su kurjeriu ar kita pristatymą teikiančia tarnyba, Pardavėjas neatsako už siuntų pristatymo termino vykdymą bei turi teisę papildomai apmokestinti Pirkėją už patirtas papildomas išlaidas dėl savavališko kliento pristatymo adreso pakeitimo esant išsiųstai siuntai. (Patirtos išlaidos gali būti padengiamos, išrašant papildomą sąskaitą Pirkėjui, arba išskaičiuojamos iš grąžinamų prekių sumos.

1.11. Prekes pardavėjas pristato visoje Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją).

1.11.1 Prekes pardavėjas pristato visoje Latvijoje.

1.12 Jei pirkėjui kyla bet kokių klausimų dėl pristatymo, terminų, būsenos, ar kitų dalykų jis gali susisiekti su atitinkama siuntų kompanija, kuri pristato užsakymą, arba tiesiogiai su mumis tel. +37067071120 arba el. paštu [email protected] ir mes padėsime išspręsti jūsų problemą.